La Bruna i el Bru 1 - L'Adri té por de la foscor
Una història de l'autora de Geronimo Stilton
La nova sèrie infantil d'Elisabetta Dami, la creadora de Geronimo Stilton!
La família Ossetons viu a la Vall de la Felicitat, un lloc encantador. El Pare Ossetons és guarda forestal, la mare Ossetons treballa fabricant mel amb les seves amigues les abelles. Tenen tres fills: la Bruna, una nena amigable, intrèpida i valenta, el Bru, un nen llest, sensat i lleial, i un nen petit a qui els germans cuiden i estimen.
El petit Adri no vol anar d'excursió al bosc amb els seus amics perquè té por de la foscor. Amb l'ajuda de la Bruna i el Bru, l'Adri descobrirà que la foscor no és tan terrible i que tenir por és una cosa ben normal.
Un llibre per guanyar a la por a les coses desconegudes i valorar l'amistat amb la Bruna i el Bru, els nous personatges infantils que encantaran a tota la família. A més, inclou activitats i jocs per a complementar la lectura.
- Col·lecció
- Emocions, valors i hàbits
- Pàgines
- 48
- Traductor
- Helena Aguilà Ruzola
- Sèrie-Saga
- La Bruna i el Bru
- Target d'Edat
- A partir de 4 años
- Tipus d'enquadernació
- eBook diseño fijo
- Idioma
- CA
- Data de publicació
- 13-04-2022
- Autor
- Elisabetta Dami
- Editorial
- BEASCOA