- En oferta!
- -5%
- Fora d'estoc
El llibre del llaminer
Dolços, pastissos i postres per a cada dia
Un llibre per llepar-se'n els dits!
Del tortell de Reis a les coques de Sant Joan, de la crema de Sant Josep a les torrades de Santa Teresa, dels currutacos als panellets, descobriu els confits i els pastissos que us faran reviure records dolços d'infantesa, de diumenges i dies assenyalats, de trobades familiars.
Com és costum a les pastisseries dels pobles i de les ciutats d'arreu del país, que atreuen els vianants amb aparadors vistosos i amb una especialitat per a gairebé cada dia de l'any, us convidem a assaborir un món de llaminadures ric i divers, amb bunyols, orxata, gelats i torrons.
Amb aquest imprescindible «calendari del llaminer» descobrireu la història, les anècdotes i les receptes de la rebosteria catalana, des de les més clàssiques, com el tortell, fins a les més singulars, com les flaones o les encasades.
- Col·lecció
- Divulgació
- Pàgines
- 272
- Target d'Edat
- Adultos
- Tipus d'enquadernació
- Tapa dura
- Idioma
- CA
- Data de publicació
- 02-02-2023
- Autor
- Anna Serra Zamora
Marta Manzanares Mileo - Editorial
- ROSA DELS VENTS
- Dimensiones
- 147mm x 208mm