- En oferta!
- -5%
- Fora d'estoc
L'àrab del futur 1
Una joventut a l'Orient Mitjà (1978-1984)
Una novel·la gràfica que ens descobreix, a través d'un testimoni personal, realitats i experiències allunyades a la homogeneïtzada «cultura global», però llur coneixement és fonamental per comprendre el món en tota la seva complexitat.
Aquest llibre explica la història real d'un nen ros i de la seva família a la Llívia de Gaddafi i a la Síria d'Hafiz al-Assad.
De pare siri i mare francesa, Sattouf va néixer a Paris l'any 1978, però va passar els primers anys de la seva infància entre França, Llívia i Síria. El pare, un professor universitari apassionat per la política, va voler que el seu fill anés a escola a Síria per convertir-se en un àrab educat i modern, en «l'àrab del futur».
L'evocació de les aventures del jove Riad, un nen de cabells rossos i ulls desperts, ofereix un relat familiar íntim i entranyable, marcat pels contrastos i les contradiccions, així com un incisiu panorama de la vida quotidiana sota dues dictadures, la Llívia de Gadafi i la Síria de Hafiz al-Assad, pare de l'actual president.
A través de la mirada del nen, càndida però severa, L'àrab del futur ens permet reviure el dia a dia en aquelles utopies regides entre l'absurd i la crueltat, i marcades per les singularitats de la cultura islàmica.
Ressenya:
«L'àrab del futur és un còmic summament interessant, no només pel que explica (una infància a l'Orient Mitjà d'un nen a mig camí entre orient i occident), també per com ho explica: és una mirada perspicaç, irònica i íntima que aconsegueix fascinar el lector des de les primeres pàgines.»
Blog La casa de El
- Col·lecció
- Salamandra Graphic
- Pàgines
- 160
- Sèrie-Saga
- L\'àrab del futur
- Target d'Edat
- Adultos
- Tipus d'enquadernació
- Tapa tova amb solapes
- Idioma
- CA
- Data de publicació
- 05-03-2015
- Autor
- Riad Sattouf
- Editorial
- SALAMANDRA GRAPHIC
- Dimensiones
- 172mm x 238mm