La vostra cistella
Ja no hi ha articles a la vostra cistella


MARA LOBOISABEL ESCALANTEIL·LUSTRAT PERTRADUCCIÓ DESCHEHEREZADE SURIÀCHEZALBYIUN REGNE PLEDE POLS DE FADES!



IRIS MERAVELLESLLUNA NEGRANITPOLVORÓMITJANITLi encanten els arcs iris, els unicorns, anar de càmping i els núvols de maduixa.És amant dels gats, les tempestes i el color negre.Els nostres amicsEncara està aprenent a volar i li fascinen les abraçades.És molt astuta i curiosa. Li agrada explorar els racons de l’escola.



MESTRA MARINACELESTEÉs una veterinària experta en animals màgics. Li encanten el mar i les sirenes.Adora volar al vespre i el seu menjar preferit són les pastanagues crues.



7
1
El divendres més especial de tots!Des que van entrar com a alumnes de Cura de Criatures Màgiques a l’escola Màgia Potàgia, l’Iris i la Lluna havien viscut moltes aventures.Havien après un munt de coses sobre tota mena d’animals, havien conegut els seus companys màgics, la Mitjanit i el Polvoró, havien resolt misteris grans i petits amb els companys de classe, i s’havien fet molt amigues, tot i que eren diferents…I MOLT!


88Com elles, les seves mascotes màgiques també havien crescut: la Mitjanit ja havia perdut totes les dents de llet i ara tenia ullals de gateta gran, i el Polvoró havia après a volar una mica, malgrat que no gaire bé!—Va, Polvoró! —l’animava sempre l’Iris quan anaven cap a classe—. Tu pots!I el Polvoró voletejava i trotava una mica, feliç de com el mirava la seva companya.
—Ben f
e
t!



99



1010Quan arribaven a classe, LA DIVERSIÓ NO S’ACABAVA! Tot i que calia parar molta atenció i de vegades havien de fer deures, la professora Marina sempre els explicava alguna cosa interessant. Havien conegut tota mena de criatures al·lucinants, i els animals màgics dels seus companys de classe també eren divertidíssims!En defi nitiva…ERA L’ESCOLA MÉS FANTÀSTICA DEL MÓN!



1111De tots els dies de la setmana a l’escola Màgia Potàgia, el divendres era el millor dia per diversos motius, però un dels més importants era…LES CLASSES A L’AIRE LLIURE.La mestra Marina portava els alumnes a veure els animals màgics en directe. A més, els professors gairebé mai els donaven deures per al cap de setmana! Així es podien passar la tarda jugant, passejant o berenant en alguna clariana del bosc.I de tots els divendres, aquell seria…—va exclamar l’Iris, emocionada—. Quines ganes de veure els kelpies, els cavalls aquàtics!—El més superespecial de tots!


12—Tant de bo ens hi deixin pujar —va sospirar la Lluna—. Són com els cavalls de les sirenes…, i a mi m’encanten, les sirenes!L’Iris i la Lluna s’havien aixecat més d’hora del normal. perquè l’animal que havien de visitar era tan al·lucinant que fi ns i tot la Lluna —a qui no li agradava gens matinar— s’havia despertat aviat per preparar-se. KELPIE



13L’Iris es raspallava els cabells mentre la Lluna dubtava sobre quina roba posar-se.—Què et sembla aquest jersei? O millor una jaqueta? I si em poso les vambes d’estrelles? Què serà més còmode?«Les de llunes, és clar!». La Lluna va sentir la veu de la Mitjanit al cap i va riure: I TANT!Un cop preparades, van agafar les motxilles i van anar cap a la classe, des d’on la mestra Marina les portava al seu destí: de vegades era el bosc, altres vegades la llacuna…Els animalets màgics eren per tot arreu i tenien el deure d’aprendre coses sobre tots ells.Un cop fins i tot havien anat a les cuines!



1414
