no-foto

Màrius Carol

0 Títols

Màrius Carol (1953) és periodista i escriptor. Com a periodista ha format part de les redaccions dels diaris més rellevants d'aquest país: El Periódico, El País o La

...
Llegir-ne més

Màrius Carol (1953) és periodista i escriptor. Com a periodista ha format part de les redaccions dels diaris més rellevants d'aquest país: El Periódico, El País o La Vanguardia, entre altres, on ha ocupat diferents càrrecs. Actualment és director de Comunicació del Grupo Godó i columnista de La Vanguardia i del Magazine. A més, col·labora com a tertulià a RAC-1, la SER, Punto Radio, i també a TV3 i a TVE. És Premio Micrófono de Oro.

En la seva faceta narrativa, cultivada amb passió al llarg de la seva vida, ha destacat com a novel·lista i ha rebut múltiples premis, com el Ramon Llull per Les seduccions de Júlia (2002) i el Prudenci Bertrana per L'home dels pijames de seda (2009). La seva primera incursió a l'assaig amb El enigma Dalí, publicat per Plaza & Janés el 2004, va merèixer el Premio Así Fue de biografies i memòries.

Llegir-ne menys

ORDENAR I FILTRAR:

ORDENAR I FILTRAR

0 Productes

No hi ha productes.

Ordenar per



Subscriu-te a les teves newsletters preferides!


Tria les newsletters que més t'interessin i rep contingut exclusiu, novetats, recomanacions i molt més.
Afegit a la llista de destijos