Eva Bach

Eva Bach

0 Títols

Eva Bach Cobacho és llicenciada en Ciència de l'Educació per la Universitat de Barcelona. Pedagoga, mestra, conferenciant, formadora de formadors, escriptora, orientadora familiar, prof

...
Llegir-ne més

Eva Bach Cobacho és llicenciada en Ciència de l'Educació per la Universitat de Barcelona. Pedagoga, mestra, conferenciant, formadora de formadors, escriptora, orientadora familiar, professora de màsters i postgraus universitaris i mare de dos fills.

Reconeguda especialista en emocions, adolescència i comunicació educativa, pionera i promotora de l'educació emocional en els àmbits familiar i escolar a Catalunya i a d'altres comunitats autònomes, imparteix formació a famílies, professorat, alumnes d'ESO, Batxillerat, CF i empreses. A més, és columnista del suplement «Criatures» del diari Ara i col·labora en el programa de ràdio El oficio de educar. Va dirigir l'Escola de Mares i Pares de l'Institu Gestalt de Barcelona i ha escrit diversos llibres com Educar para amar la vida (2017), La belleza de sentir (2015), Por amor a mi familia (2013), Adolescentes. Qué maravilla (2008), La asertividad (2008), Des-edúcate (2004) i Sedúcete para seducir (2002), entre d'altres.

Llegir-ne menys

ORDENAR I FILTRAR:

ORDENAR I FILTRAR

0 Productes

No hi ha productes.

Ordenar per



Subscriu-te a les teves newsletters preferides!


Tria les newsletters que més t'interessin i rep contingut exclusiu, novetats, recomanacions i molt més.
Afegit a la llista de destijos