- En oferta!
- -5%
El pantà maleït
Les morts de Susqueda
L'assassinat el 2017 d'una parella de joves al pantà de Susqueda continua sense resoldre, amb l'únic sospitós en llibertat i amb molts interrogants oberts
El doble crim de Susqueda continua essent un misteri. No s'ha trobat l'arma homicida, es desconeix el mòbil del crim i no està clar on va ser exactament l'escena dels assassinats.
Un pescador del pantà va ser arrestat i empresonat pel jutjat però va ser alliberat després de 303 dies perquè els indicis que l'incriminaven eren massa febles. El sospitós està en llibertat i els interrogants perduren: on era el cotxe de les víctimes abans que algú el llencés al fons del pantà? Com va arribar el seu caiac a l'altre costat de pantà? D'on venien els trets que van sentir alguns testimonis? On han anat a parar els mòbils de les dues víctimes? Qui més hi havia aquell dia al pantà?
El cas té com a rerefons Susqueda, un pantà maleït i envoltat de misteri on han confluït successos, accidents, tragèdies i crims al llarg del temps.
- Col·lecció
- Narrativa Catalana
- Pàgines
- 336
- Target d'Edat
- Adultos
- Tipus d'enquadernació
- Tapa tova amb solapes
- Idioma
- CA
- Data de publicació
- 11-11-2021
- Autor
- Tura Soler
- Editorial
- LA CAMPANA
- Dimensiones
- 153mm x 230mm