no-foto

Àngels Navarro

1 Títol

Àngels Navarro va néixer a Barcelona i va estudiar Psicologia, especialitzant-se en psicomotricitat i teràpia a partir del joc. Amb aquest afany s'ha dedicat a escriure i crear llibres

...
Llegir-ne més

Àngels Navarro va néixer a Barcelona i va estudiar Psicologia, especialitzant-se en psicomotricitat i teràpia a partir del joc. Amb aquest afany s'ha dedicat a escriure i crear llibres que són més que llibres de paper, són propostes creatives per a les ments inquietes dels nens, als quals dedica la major part de la seva producció, o bé propostes per activar les ments dels adults, als quals convida a mantenir-se en forma a partir del joc.

Llegir-ne menys

Un projecte original d'Àngels Navarro amb unes il·lustracions molt boniques de Sigrid Martínez, que agradarà molt a tots els nens a partir dels quatre anys.
Ver mas
Formats disponibles
12,79 €
Compra ràpida

ORDENAR I FILTRAR:

ORDENAR I FILTRAR

1 Producte

Subscriu-te a les teves newsletters preferides!


Tria les newsletters que més t'interessin i rep contingut exclusiu, novetats, recomanacions i molt més.
Afegit a la llista de destijos