Pere Estupinyà

Pere Estupinyà

1 Títol

Pere Estupinyà és químic i bioquímic, va començar el doctorat en genètica però el va abandonar per dedicar-se a la difusió del coneixement científic. Ha estat Knight Science Journ

...
Llegir-ne més

Pere Estupinyà és químic i bioquímic, va començar el doctorat en genètica però el va abandonar per dedicar-se a la difusió del coneixement científic. Ha estat Knight Science Journalism Fellow al MIT i ha treballat en els Instituts Nacionals de Salut dels Estats Units, i com a consultor a l'Organització d'Estats Americans i al Banc Interamericà de Desenvolupament. També ha estat editor del programa Redes de TVE i ha escrit en diferents mitjans de comunicació.

És un omnívor de la ciència i no perd l'ocasió de manllevar cervells científics amb l'objectiu de difondre'n el preuat contingut. És autor d'El lladre de cervells (2011). Actualment viu a Nova York.

Llegir-ne menys

Una aproximació al sexe innovadora i original que revolucionarà la nostra ment i potser també el nostre comportament.
Ver mas
Formats disponibles
19,09 €
Una aproximació al sexe innovadora i original que revolucionarà la nostra ment i potser també el nostre comportament.
Ver mas
Formats disponibles
6,38 €
Compra ràpida

ORDENAR I FILTRAR:

ORDENAR I FILTRAR

1 Producte

Ordenar per




Subscriu-te a les teves newsletters preferides!


Tria les newsletters que més t'interessin i rep contingut exclusiu, novetats, recomanacions i molt més.
Afegit a la llista de destijos